29/09/2016 - L'Aula d'Història: Àrbitres i jutges olímpics catalans

L’AULA d’HISTÒRIA és una plataforma composta per centres universitaris i culturals vinculats a l’esport amb l’objectiu principal de promoure la història de l’esport. Catalunya té molta tradició en le pràctica esportiva i molts dels clubs i associacions es troben en un moment de celebració d'aniversaris. Des del Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esports Joan Antoni Samaranch de la Fundació Barcelona Olímpica, amb la col·laboració dels centres universitaris CEO-UAB, UVIC, INEFC, FPCEE Blanquerna i CEO- UdG iniciem un cicle d'activitats per dur terme aquesta missió, oberta a tots els estudiants de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, així com a tots aquells interessats en la història del nostre esport, en funció de les bases de cada centre.

INSCRIU-TE A L'ACTE: